Firemní Videa
Firemní videa jsou delší než klasické reklamy a proto jsou ideálním nástrojem pro představení vaší firmy ať už směrem k zákazníkovi nebo interně. Při vymýšlení scénáře je nejdůležitější si uvědomit, že divák, který se na toto video dívá už projevil zájem o vaše služby. Cílem tohoto videa tedy není zaujmout v 6 sekundách, ale naopak podat věrný obraz o firmě/produktu pro náročnější zákazníky a prohloubit jejich zvědavost tak, aby nakonec provedli nákup.
Toto se nám povedlo i pro klienta Blue Sky Aviation, který se zaměřuje na výuku pilotů osobních i dopravních letadel.

"Video krásně ukazuje co v naší firmě děláme a jak pracujeme s klienty. Pro náš sales team je to výborná pomůcka."
Tomáš, CEO Blue Sky Aviation


Explainer Videa
Koupili jste si sportovní auto a chcete otestovat jeho limity, ale nikdy jste nebyli na okruhu? Díky explainer videu zjistíte, jak to na takové akci chodí a co můžete očekávat.
Pro klienta corners.cz, který se zabývá pořádáním trackdayů a výukou sportovní jízdy jsme pomáhali s komunikací a tvorbou explainer videa pro jejich web.



"Určitě nám to ušetřilo spoustu komunikace. Klienti mají jasnou představu o našich službách z videa a díky tomu přechází rovnou k zabookování termínu na našem webu."
Ondřej, corners.cz
Proč byste měli mít firemní video?
Firemní video je v dnešní době nutností, přidává na kredibilitě společnosti, pomáhá sales teamu s uzavíráním klientů a představuje firemní kulturu na venek.
Schválně si sami vyzkoušejte, které firmě více důvěřujete - té, která má video kde prezentuje své hodnoty a zaměstnance, nebo té bez videa?
Napište nám a pomůžeme s prezentací i vám.
průměrná životnost firemního videa je 8 let
8
počet uživatelů internetu, kteří preferují video před fotkami
72%
o tolik víc informací si lidé zapamatují z videa