Pomáháme vám tvořit. Jsme kreativní produkce, jsme experti v oblasti
vizuální komunikace, jsme tým lidí, který vám pomůže být vidět.
Ať se jedná o vytvoření celé vizuální kampaně, natočení reklamy
nebo focení vaší značky - napište nám a my pro vás vše zařídíme.
Kreativní tým.
I přes to, že natáčení je kolektivní činností a v našem okolí se pohybuje nespočet talentovaných lidí ze všech oborů, jádro našeho týmu tvoří kreativní duo, které má na starost výsledné audiovizuální dílo od začátku až po finální předání.
Director/Creative Director
Alexander
Hilli

Režisér a tvůrce kreativních konceptů. Čerpá
z let zkušeností, které získal v reklamním prostředí nadnárodních agentur a filmovém průmyslu.
DOP
Ondřej
Kymla

Mezinárodními cenami oceněný kameraman, který má za sebou několik seriálů, reklam i hudebních videoklipů. Zodpovědný za vizuální a technickou stránku.

-
Jaké služby nabízíme?Nabízíme veškeré služby v oblasti produkce obsahu a reklam ať už se jedná o televizní reklamy, online reklamy, dokumenty, videa nebo třeba lifestylové focení. Pokud si nejste jisti, napište nám a rádi se s vámi pobavíme o vašich potřebách.
-
Potřebuji reklamu, ale nevím jak začítVůbec nevadí! Jsme schopni pro vás vymyslet kreativní koncept na míru pro vaše potřeby, ať se jedná o produkt nebo službu, vždy přistupujeme ke každému klientu individuálně a s důrazem na jeho potřeby. Po počátečním onboardingu si uděláme průzkum trhu a navrhneme nejlepší možná řešení pro váš business. Napište nám pro úvodní konzultaci zdarma a my se vám obratem ozveme zpět.
-
Jak probíhá spolupráce?Víme, že pro většinu lidí je natáčení reklam velká neznámá. Proto máme vytvořený systém checkpointů, které vás provedou celým procesem a vy se tak nikdy nebudete cítit ztraceni v procesu. Díky pravidelné komunikaci budete po celou dobu vědět, v jaké fázi se produkce nachází. Děláme vizualizace a storyboardy, takže svou reklamu uvidíte ještě před samotným natáčením a máte tak možnost otestovat vaše napády. Jsme 100% transparentní a otevíráme náš kreativní proces zákazníkům.
-
Kolik stojí reklama?Cena reklamy je velmi proměnlivá a může se pohybovat od jednotek stovek tisíc až po milióny korun - v závislosti na náročnosti natáčení určujeme cenu reklam individuálně podle potřeb a možností klienta. Cenu především určuje lokace, počet herců, počet natáčecích dní, vizuální efekty a velikost štábu. Reklama na sociální sítě točená ve studiu bude stát méně než reklama do televize natáčená v exteriéru. Napište nám vaší představu a my pro vás obratem vypracujeme cenovou nabídku. Nemáte scénář ale máte rámcový budget? Dokážeme vymyslet kreativní koncept na míru pro vás v rámci vašeho budgetu! Napište nám pro nezávaznou konzultaci zdarma.
-
Chci i jiné výstupy než videoNení problém. Zvládneme pro vás zpracovat celou vizuální kampaň - od grafických návrhů, fotografií až po funkční video reklamu. Vy tak dostanete ucelenou vizuální tvář pro vaší kampaň bez zbytečných problémů, které s sebou nese koordinace více subjektů.
-
Chci reklamu na sítě i do TVNení problém, jsme schopni pro vás vymyslet takový koncept reklamy, který bude fungovat jako 20s televizní reklama stejně dobře jako 6s bumper na YouTube nebo 30s REELs na sociálních sítích. Vše uzpůsobujeme na základě potřeb a požadavků klienta.
-
Kdo bude v reklamě hrát?Spolupracujeme s předními českými castingovými agenturami které nám dodávají herce přímo pro potřeby reklamy. Předvýběr možných herců si společně odsouhlasíme ještě před natáčením na pravidelném callu.
-
Kde se bude reklama natáčet?Výběr lokace vždy přizpůsobujeme danému natáčení - ať už jde o natáčení ve studiu, v interiéru nebo v exteriéru, vždy zařizujeme veškerá potřebná povelení na natáčení. Naši zkušení set designeři promění jakékoliv místo na filmovou lokaci a vše tak vypadá přesně podle vašich předstva. Vy tak nemáte žádné starosti a jen si přijdete užít natáčení.
-
Jak si mám představit hotovou reklamu?Scénář je finalizován, ale neumíte si představit jak bude vypadat výsledná reklama po natočení? Proto vyrábíme storyboardy, vizualizace scénáře, které vám pomůžou s představením si výsledného spotu. Tyto vizualizace si společně představujeme na callu několik týdnů před natáčením a vy tak máte čas na případné připomínky ještě před samotným natáčením.