BRANDOVÁ KAMPAŇ
Naši reklamu vidělo 10 milionů lidí! A Vaši můžeme dostat na stejná čísla!
Jak se nám podařilo vymyslet a natočit reklamu pro Demagog.cz, kterou vidělo přes 10 milionů lidí během 1 měsíce? Musíme se proto vrátit až do června roku 2023.

Právě tehdy nám přišla poptávka od Demagog.cz, že chtějí vytvořit brandovou kampaň, která by šířila povědomí
o jejich značce mezi celou populací České republiky.
Zadání bylo jednoduché: Ukázat, jak mohou dezinformace ovlivnit život člověka. Hned jsme se tedy pustili do práce.
Při vymýšlení konceptu jsme naráželi na strop budgetu, který byl díky neziskové povaze projektu limitovaný. Nakonec jsme z množství 9 kreativních konceptů vytřídili 2, které byli proveditelné a ty jsme odprezentovali týmu Demagog.cz. Jednoznačně pak vyhrál koncept opírající se
o historickou událost jedné z prvních virálních „dezinformací“ v České republice – výbuch atomové bomby v přímém přenosu České Televize z roku 2007.


Koncept se týmu Demagog.cz líbil a hned na callu jsme si ho odsouhlasili. Pro nás to znamenalo jediné – přípravy na natáčení mohly začít. Hned druhý den jsme začali meetingem s kreativním týmem, kde jsme řešili jednotlivé záběry, pohyby kamery, hereckou akci a další nezbytné věci, které předchází natáčení. Soustředili jsme se především na tíživou atmosféru, která pohltila našeho protagonistu. Před natáčením je potřeba vše vizualizovat jak nejlépe je možné, aby měl klient co nejjasnější představu. Jakmile jsme měli hotové storyboardy a animovanou verzi spotu, ukázali jsme ji klientovi a po odsouhlasení začala další fáze – fáze preprodukce.
Kvůli omezenému rozpočtu jsme museli být kreativní při výběru lokací – ve spotu jsou celkem 3 lokace. Nakonec se nám podařilo zajistit všechny 3 lokace v oblasti 6km a díky tomu jsme mohli celý spot natočit za 1 den, což razantně snížilo náklady na štáb a techniku. Díky tomu jsme se vešli do budgetu bez větších kompromisů.
Lokace vyřešené, plán daný, poslední, co chybí ke spokojenosti je hlavní protagonista. Naštěstí scénář rezonuje se skvělým hercem – Janem Slovákem a po úvodní schůzce souhlasí a připojuje se k našemu týmu. Nyní je vše připravené a necelý měsíc po schválení konceptu jdeme na samotné natáčení.

Natáčení samotné probíhá bez problému, sehraný tým, profesionální herec, dobrá příprava – všechno šlape jako hodinky. Podívejte se na pár fotek z natáčení.
Postprodukce musela být poměrně rychlá, kvůli posílání spotu do České Televize. Díky přístupu do našeho privátního zvukového studia jsme dokázali nahrát sound design během 3 dnů a ozvučili jsme celý spot.
Ve spotu není použitá klasická hudba, pouze sound design - vrstvy různých zvuků a nástrojů, které tvoří atmosféru spotu.
Profesionální grading ladíme tak, abychom zachovali tíživou a „toxickou“ atmosféru spotu, která je nezbytná pro správné vyznění. Tři záběry ve spotu jsme upravovali pomocí VFX, od jednoduchého trackování a swapnutí televizní obrazovky až po kompletní změnu scény s herci. Poznáte, o kterou scénu se jedná?
Po celou dobu jsme v kontaktu s klientem, který schvaluje průběžné verze a všichni už se těšíme až spot pustíme do světa.

Pro release datum musíme přetočit hodiny o 6 měsíců dopředu kdy spot konečně vypouštíme ven. Česká Televize, kina po České republice, Facebook, YouTube, TikTok, Instagram – kampaň rezonuje celou republikou. Máme radost, klient má radost a čísla tomu napovídají.

Výstupy v médiích:
Kampaň v číslech
více než 10 milionu lidí spot vidělo
10,7
6,4 milionu shlédnutí na TikToku
6,4
1,3mil
unikátních shlédnutí na FB a Ig
1,3









